Chelsea Londyn - TUTAJ WSZYSTKO !

Serie A, Premier League, La Liga, Bundesliga, Liga Mistrzów, a nawet Ekstraklasa!

Moderatorzy: Moderatorzy, Administratorzy

ODPOWIEDZ
RuTeK

Juventino
Juventino
Awatar użytkownika
Rejestracja: 19 sierpnia 2003
Posty: 1216
Rejestracja: 19 sierpnia 2003
Podziękował: 0
Podziękowano: 0
Kontakt:

Nieprzeczytany post 18 lutego 2004, 13:25

hehe wiekszasc z Was mowi ze to bzdury:D:D niektorzy tez ze to sa za starzy ale nikt nie bierze pod owage ze romek abramowicz nie liczy sie z kasa

P.s Jak by ktos nie wiedzial On ma na swoim koncie tylko 5,7 mld:D:D:D Wiec 302 mln to nic~!


- "Dziadku byłeś bohaterem na Wojnie ?"
- "Nie... ale służyłem w kompani Bohaterów "

WSZYSTKO I NIC O Amaurim i innych Drewnianych Graczach !
Bartas_01

Juventino
Juventino
Awatar użytkownika
Rejestracja: 01 listopada 2003
Posty: 385
Rejestracja: 01 listopada 2003
Podziękował: 0
Podziękowano: 0
Kontakt:

Nieprzeczytany post 18 lutego 2004, 13:33

hehe Abramowicz dalby nawet pewnie 400 bo w koncu to pare groszy dla niego


Ultras

Qualità Juventino
Qualità Juventino
Awatar użytkownika
Rejestracja: 03 listopada 2003
Posty: 2212
Rejestracja: 03 listopada 2003
Podziękował: 2 razy
Podziękowano: 0

Nieprzeczytany post 02 marca 2004, 20:06

Piłkarz PSV Eindhoven i reprezentacji Holandii Arjen Robben będzie grać od przyszłego sezonu w Chelsea Londyn

20-letni Robben przeszedł w poniedziałek testy medyczne w Chelsea. Jak ujawnił angielski klub, suma transferu wyniesie 12 mln funtów (22,42 mln dolarów).

źródło: http://www.lechsport.pl/index.php?co=wiecej&nr=17046

kolejny dobry zakup Chelsea... Robben naprawde jest świetnym pomocnikiem i my sle, że będzie dużym wzmocnieniem dla ekipy Abramovica


Ironek

Juventino
Juventino
Awatar użytkownika
Rejestracja: 31 lipca 2003
Posty: 925
Rejestracja: 31 lipca 2003
Podziękował: 0
Podziękowano: 0

Nieprzeczytany post 02 marca 2004, 21:15

Qrde, młody jest i rusek mu błysną $$$ i się chłopak zdezorientował, wielka szkoda, bo jest naprawde swietnym piłkarzem, bardzo bym chciał żeby on grał w JUVE, ale to jest niemożliwe, bo MOGGI go nigdy nie ściągnie, a teraz jak przeszedł do chelsea to już wogóle. :(


dawidpln

Juventino
Juventino
Awatar użytkownika
Rejestracja: 29 listopada 2003
Posty: 203
Rejestracja: 29 listopada 2003
Podziękował: 0
Podziękowano: 0

Nieprzeczytany post 02 marca 2004, 21:35

A ja juz dawno temu slyszałem że ma on przenieść sie do Realu albo MU, z pewnością Robben to wielki talent, ale Abramowicz zachowuje sie jakby sie nie znal na piłce tylko kupuje gwiazy z telewizji albo chce je kupić. Przeciez na ławce siedza tam Cole i Duff, na jego miejscu kupiłbym doświadczonego, super zdolnego piłkarza który pokierowałby drużyną.


Forza Juventus
Wicior

Juventino
Juventino
Awatar użytkownika
Rejestracja: 15 sierpnia 2003
Posty: 1223
Rejestracja: 15 sierpnia 2003
Podziękował: 0
Podziękowano: 1 razy

Nieprzeczytany post 02 marca 2004, 21:42

Według mnie jest to nie wielka starata.Mysle, ze on w Chelsea sie zmarnuje.Jest jeszcze za młody na takie przenosiny.W niczym Chelsea nie zazdroszcze, ale może Abramovic myśli, że Juventus mu zazdrości, bo ostatnio o wielu zawodników z nim rywalizowaliśmy.Co mu po Robenie jak my będziemy miec Rosicky'ego.A jeżeli by ich porównać, to Roben ustępuje Rosicky'emu pod wzgędem samej klasy.Nie ma tak wielkiego talentu.Teraz to widać, ale za kilka lat wątpie.Natomiast Rosicky tez jets młody, ale widać, ze potrafi podjąć słuszną decyzje, chgociaż był by prawie podpisał kontrakt z Chelsea.Ten transfer skazany jest na niepowodzenie, moim zdaniem.


Sarsik

Juventino
Juventino
Awatar użytkownika
Rejestracja: 12 lutego 2004
Posty: 339
Rejestracja: 12 lutego 2004
Podziękował: 0
Podziękowano: 0
Kontakt:

Nieprzeczytany post 02 marca 2004, 21:47

Mnie ten transfer nie zmartwił. My i tak byśmy go nie kupili, a lubię Chelsea, więc cieszę się, że chociaż do nich dojdzie, a nie do( jak wcześniej mówiono) Manchesteru.


I need a girl that I can train.
miccoli

Juventino
Juventino
Awatar użytkownika
Rejestracja: 09 stycznia 2004
Posty: 252
Rejestracja: 09 stycznia 2004
Podziękował: 0
Podziękowano: 0
Kontakt:

Nieprzeczytany post 02 marca 2004, 21:54

UlTrAs pisze:
kolejny dobry zakup Chelsea... Robben naprawde jest świetnym pomocnikiem i my sle, że będzie dużym wzmocnieniem dla ekipy Abramovica
a nie za duzo tych wzmocnien :twisted: rozumiem ze nalezy miec 2 silne 11 ale juz za duzo tych wzmocnien.Co on sobie myśli ze wykupi same gwiazdy ale i tak Juventus jest najlepszy


...
Ultras

Qualità Juventino
Qualità Juventino
Awatar użytkownika
Rejestracja: 03 listopada 2003
Posty: 2212
Rejestracja: 03 listopada 2003
Podziękował: 2 razy
Podziękowano: 0

Nieprzeczytany post 02 marca 2004, 22:06

miccoli pisze:
UlTrAs pisze:
kolejny dobry zakup Chelsea... Robben naprawde jest świetnym pomocnikiem i my sle, że będzie dużym wzmocnieniem dla ekipy Abramovica
a nie za duzo tych wzmocnien :twisted: rozumiem ze nalezy miec 2 silne 11 ale juz za duzo tych wzmocnien.Co on sobie myśli ze wykupi same gwiazdy ale i tak Juventus jest najlepszy
no racja.. on chyba chce mieć osobne jedenastki na: Lige Angielską, Lige Mistrzów, Puchar Anglii... heh ciekawe jak daleko zajdą w ten sposób, kiedy bedzie zbyt duzy przerost piłkarzy (a już jest :!: )


Nunez

Juventino
Juventino
Awatar użytkownika
Rejestracja: 05 lipca 2003
Posty: 113
Rejestracja: 05 lipca 2003
Podziękował: 0
Podziękowano: 0
Kontakt:

Nieprzeczytany post 03 marca 2004, 00:13

bez sensu jest ten rusek chce kolejny talent zmarnowac,za taka kase niech lepiej pomoze biednym dzieciom na swiecie,co do transferu to

Robben znajdowal sie na celowniku druzyny z Old Trafford od dawna. Mówiono, ze zastapi w niej doswiadczonego Ryana Giggsa. Alex Ferguson odbyl nawet rozmowy z rodzicami Holendra, przekonujac, ze United to idealny klub dla ich syna. W styczniu Szkot zaprosil Robbena do Manchesteru i oprowadzil go po obiekcie treningowym. Jak sie jednak okazalo, starania sir Alexa poszly na marne. Wladze klubu z Old Trafford nie doszly do porozumienia z PSV w sprawie kwoty, jaka Diably mialyby zaplacic za mlodego pomocnika.

Takiej szansy nie mogla nie wykorzystac Chelsea. Jej prezes, Martin Kenyon, bedacy do niedawna prezesem Manchesteru, postawil sobie za cel sprowadzenia Robbena i jest coraz blizej jego zrealizowania. Takze wladze PSV nie kryja, ze Arjenowi blizej jest do Chelsea niz Manchesteru.

Poniewaz United bylo pierwsze w kolejce, Chelsea czekala. Gdy jednak doszlo do drugiej rozmowy z United na temat kwoty, rozczarowalismy sie ich mysleniem, ze uda im sie przekonac nas tak marna suma [Manchester wycofal sie z proponowanej na poczatku kwoty 10 mln. L i zlozyl oferte o polowe nizsza]. Chyba sadzili, ze Robben jest wart duzo mniej, niz chciala zaplacic Chelsea.

To byl ogromny zawód i tylko dlatego wszczelismy rozmowy z Chelsea. Istnieje duza szansa, ze transfer zostanie podpisany w tym tygodniu.

http://www.manutd.pl/komentarze.php3?te ... ord_Bridge

ps.i co tu mowic....rusek rzadzi futbolem ze swoja kasaa :((,a inni na swiecie umierajaa


Panie Moggi jak panu zal kasy to my mozemy sie zlozyc(jako kibice juve)na transfer jakiegos obroncy typu..Lucio lub Mexes bo z ta to daleko nie zajdziemy.....
Olszan

Juventino
Juventino
Rejestracja: 09 lipca 2003
Posty: 982
Rejestracja: 09 lipca 2003
Podziękował: 0
Podziękowano: 0
Kontakt:

Nieprzeczytany post 03 marca 2004, 07:01

MA już troche tych piłkarzy Chelsea tylko zeby nie było z nimi tak ja k z Veronem np bo przyszedł i prawie wogle nei gra :? 8)


Zawsze Wierni ! ! !
Molek big fun juve

Juventino
Juventino
Awatar użytkownika
Rejestracja: 30 maja 2003
Posty: 584
Rejestracja: 30 maja 2003
Podziękował: 0
Podziękowano: 0

Nieprzeczytany post 03 marca 2004, 07:02

Dobry jest Roben ale nie potrzebny nam on ja wole zwodnika klasy Rosickiego mlody uzdolniony i ktory w przyszlosci moze stac sie drogim Nedvedem :)


Czy wygrywasz czy nie i tak kocham Cię , Juve w mym sercu na dobre i złe
Obrazek
Suchy

Juventino
Juventino
Awatar użytkownika
Rejestracja: 11 grudnia 2003
Posty: 32
Rejestracja: 11 grudnia 2003
Podziękował: 0
Podziękowano: 0

Nieprzeczytany post 03 marca 2004, 08:31

A mi tam na nim specjanlnie nie zależało :) Lepszy bedzie Rosicky :D:D
Tylko jak Moggi sypnie kasa!! :?
Mam pomysl: Kupmy Abramowicza !! :P


If man is five, then the devil is six; and if the devil is six, then God is seven...
ahojekk

Juventino
Juventino
Awatar użytkownika
Rejestracja: 17 lipca 2003
Posty: 907
Rejestracja: 17 lipca 2003
Podziękował: 12 razy
Podziękowano: 36 razy

Nieprzeczytany post 03 marca 2004, 08:35

...Robben ... jeden świetny mecz a drugi ... fatalny ma przebłyski , pewnie jego forma sie ustabilizuje ale jest dobry .
Romek sobie robi kolejne zakupy :( szkoda Chelsea rośnie w potęge ale nie odnosą w tym roku żadnego znacznego sukcesu (moje zdanie)
ale w następnym sezonie treba sie bać


Dawniej Virus[Mauro].
booyak

Juventino
Juventino
Awatar użytkownika
Rejestracja: 08 czerwca 2003
Posty: 1122
Rejestracja: 08 czerwca 2003
Podziękował: 0
Podziękowano: 0
Kontakt:

Nieprzeczytany post 03 marca 2004, 08:38

Robben może i jest utalentowanym zawodnikiem ale przed nim jeszcze bardzo długa droga na szczyt... I szczerze wątpie że transfer do Chelsea pomoże mu w tej drodze, no ale cóż jego świadomy wybór.


★ ★ ★
ODPOWIEDZ